poniedziałek, 8 grudnia 2014

Elegancki szyfonowy szal z niebieskimi kwiatami

Zbliżają się święta, to dobry czas żeby zastanowić się nad prezentami. Na razie zajęłam się szalami. Tym razem chciałam zrobić elegancki szal z szyfonu. Taki który można założyc w święta lub na sylwestra. Czarny, szyfonowy szal do tego został wykorzystana wełna czesankowa z australijskich merynosów oraz nitka w połyskujacym kolorze srebrnym. Srebrną nitkę dodałam aby nadać szlaowi trochę blasku. Szal robiłam łącznie klika godzin, ale dla efektu jaki osiagnełam było warto. Jeszcze kilka poprawek i szal jest gotowy.


 szal z szyfonu


 Przezroczysty szyfon i falbana z wełny cienka niczym koronka. Szal ma 190 cm długości oraz 54 cm szerokości.

 szal z szyfonu filc

 filcowany szal z szyfonu


 elegancki szal z szyfonu

Efekt jest jak dla mnie fantastyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz