czwartek, 1 marca 2012

komplet sukienka i wdzianko, ręcznie filcowane, rękodzieło,filc

Jako że jestem na okresie rekonwalescencji, nie mogę zbyt wiele robić. Szwendam się po domu. Zaprzyjaźniłam się z kijkami nordic walking, chodzę na krótkie spacery po lesie, szwendam się po ogrodzie wypatrując oznak wiosny. Tęsknię za słońcem , za poranną kawą na ławce w ogrodzie. Pewnie już gdzieś o tych tęsknotach i nostalgii pisałam . 

Ostatnio bardzo zaprzyjaźniłam się z moim komputerem . Często  do niego zaglądam. Z tej racji że prace fizyczne czasowo mam ograniczone , powstał pomysł założenia tego bloga. Pomalutku mam zamiar przedstawić tu swoje wszystkie prace. 

 Ten komplet to jedne z moich pierwszych prac rękodzielniczych z filcu.




Sukienkę i wdzianko filcowałam na podkładzie z ufarbowanej gazy.Bawełna jest produktem naturalny , więc ładnie łączy się z czesanką..Zarówno sukienka jak i wdzianko sa cienkie , lekkie i przewiewne.

Wdzianko moana nosić w komplecie z sukienką , albo np. do spodni, razem z czekoladowym szaliczkiem .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz