czwartek, 6 listopada 2014

Elegancki szyfonowy szal z motywem jesiennych liści

Tak widzę jesień. Dookoła szaro, czasem siwa mgła okrywa wszystko. Z tych szarości  i mgły wyłaniają się przepiękne kolory jesieni. Trochę żółte, trochę pomarańczowe, trochę rude, czekoladowe i soczyście zielone.

http://zwiewny-filc.blogspot.de/2014/11/jesienne-liscie.html

 A czasem promienie słońca rozświetlają całą gamą barw otaczającą nas przyrodę. Barwy są przepiękne.




Melancholia dopada mnie jesienią, w słotne dni, ale jak tylko przebiją się przez  chmury promyki słońca, rozświetlą las tysiącem barw, zaraz włącza się mi się GPS, szłam bym tak przed siebie, przez las w nieskończoność.


szal liście klonu

Miał być szal bardzo kolorowy, a wyszedł znów jesienny.


szal jesienny

To kolejny szal filcowany na tkaninie. Nie wiem dokładnie jaki to gatunek tkaniny, ale jest cienka, delikatna i dobrze łączy się z wełną.

szyfonowy szal jesienny


Kupiłam dawno temu czarny szal, był miły w dotyku, cena przystępna, nie zastanawiałam się nad gatunkiem materiału, a może wtedy się zastanawiałam, a dziś już nie pamiętam. Szal przeleżał w szafie, nabrał mocy urzędowej i wreszcie znalazł zastosowanie.

jesienny szal z filcu

Tak się wzbraniałam przed filcowaniem na materiale, nie wiem czemu ale zakochana byłam w cob web. W dalszym ciągu te szale budzą mój zachwyt ale nowa metoda filcowania oczarowała mnie. Nie chodzi tylko i wyłącznie o samą metodę, ale te szale cob web i nuno filc  zupełnie inaczej się noszą.Sama jestem ciekawa bardzo jaki będzie następny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz