środa, 23 listopada 2016

Anioły, elfy z wełny czesankowej

Koniówka listopada to jest odpowiedni czas żeby zająć się robieniem ozdób bożonarodzeniowych. Mam około dwóch tygodni na przemyślenia i realizację tego co już wymyśliłam. Potem to już zacznie się planowanie porządków, gotowania, pieczenia i oczywiście poszukiwanie odpowiednich prezentów. Z tym mam zawsze najwięcej główkowania, ale to potem. Teraz zaczynam zabawę z wełną. Powstały już pierwsze anioły, ale białe ozdoby są takie smutne, więc do następnych aniołów dodałam troszkę kolorów i wyszły elfy. Anioły czy elfy, dla mnie to mała różnica. Moja choinka na Boże Narodzeni musi być pełna kolorów i blasku.


Anioły



Był jeden taki rok, kiedy to ubrałam choinkę w jednej tonacji barw. Podziwiałam tą moją jednobarwną choinkę przez całe święta i tęskniłam za kolorami z dzieciństwa, kiedy robiłam wianki z bibuły i ozdoby z szyszek, suszonych owoców  i pierników. 
Do tej pory trzymam jak relikwie bombki z czasów przedszkolnych. Bombki są już lekko zniszczone ale co rok wieszam je na choince. Najstarsze to, Jacek i Agatka. Była kiedyś taka bajka na dobranoc z pacynkami, Jackiem i Agatką,. Mam też kilka ozdób z czasów kiedy moje dzieci po raz pierwszy ubierały choinkę. 
Niedawno przyszedł na świat mój pierwszy wnuk, niebawem urodzi się wnuczka. Wróciły wspomnienia z dzieciństwa i chęć do robienia nowych ozdób świątecznych. W tym roku znów będzie u mnie świeża, pachnąca choinka obwieszona błyskotkami z różnych lat.  W tym roku królują anioły i elfy zrobione z wełny czesankowej, zdobione brokatem i cekinami. Rękodzieło wycisza, daje sporo satysfakcji i dodaje choince niezwykłego uroku. 


Anioły

Fioletowy anioł z wełny czesankowej

Anioł z wełny czesankowej


Zielony anioł z wełny czesankowej

Błękitny anioł z wełny czesankowej

Błękitny anioł z wełny czesankowej


Biały aniol z wełny czesankowej

Czerwony anioł z wełny czesankowej

Pomarańczowy anioł z wełny czesankowej

Pomarańczowy anioł z wełny czesankowej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz